Ilk 4 -5 ay emerken uyuyordu, tabi ara ara ayagimda da salliyordum, ama artık eğitim için adım atmaya karar verdim. Kendi kendine uyuması için videolar izledim, yazılar okudum vs.sonuç gayet güzeldi. İlk gunler ağlasa da zamanla alışmaya başladı. Ta ki 8. Ayına girene kadar, diş huzursuzlukları başladı ve bazı öğrendiği davranışları beşiğinde yapmaya çalıştı, öğrendiği bir davranışı ilk fırsatta gösteriyorlar tabi🙂 kendi kendine uyuyan çocuk artık direniyor göğsüme yaslanıyor eee eee yapıyor ya da ayağıma alıyorum. Yine uyuması için elimden geleni yapacağım bakalım.