Kuzy12_ izmirli123 bizde 10aylıgız ayakta sallanıyor bacaklarımda derman kalmadı artık nasıl vazgecer acaba 🤷♀️
Tdgan Kuzy12_ şşş şşş pat yöntemi var internetten araştırıp deneyebilirsiniz şşş sesi çıkartıkken ritmil olarak da sırtına vuruyorsunuz bu şekilde kısa sürede sallanarak uyumaktan kurtuluyor daha sonra o yöntemide bırakıp kendi kendine uyumaya geçebilirsiniz instagramda uyku eğitmen sayfaları var onları takip edip eğitim almadan bile denebilir baldan anne var mesela bakmak isteyen olursa
Gzmzmn AselLinaK öncelikle salamadan uyumaz diye düşünmeyin, biraz sallayın uykusu gelince yatırın sarılın öpün pışpışlayın, her gün daha az sallayın, ben uyuturken emzik veriyorum bir de meditasyon müziği açıyorum❤️ Sarılarak uyuyoruz tabiki 🥰
Minikmucizem_98 Gzmzmn ayağımda sallarken okudum yazdığınızı meditasyon müziği açtım sarıldım öptüm ama nafile 🙆🤦ardından sallamak bile sakinleştiremedi zar zor susturdum😂
Hanzade06 3 aylık bebeğim emziriyorum gazını çıkarıyorum yatağına koyuyorum kendisi dalıyor uykuya çok şükür biraz uğraştım ama değdi inşalalh böyle devam eder
Handan85 Memede uyuyor genelde gazını çıkarırken uyanırsa da beyaz gürültü uyku müzikleriyle geri daldiriorm
Arnuar AselLinaK bizde 5 ay 22 günlüğüz yatağa beraber yatıyoruz elimden tutarak ellerimle oynayarak uykuya dalıyor sonra kendi yatağına alıyorum
Baloglum93 AselLinaK bebeğim 13 aylık gündüz emzirerek uyutuyorum gece de ışığı kapatıp yanına uzanıyorum hiç ses çıkarıyoruz 2 3 aydır bu şekilde uyuyor ama siizn bebeğiniz daha 3 aylık bi rutine binmesi zaman alabilir
Deletedmom5151 26 aylık uyumuyor şaka gibi ama uyumuyor yani zorla uyutuyorum🤪 sallamaya da razıyım artık ayaklarım kopsa da ne sallanmaya sever ne başka bişey 40 takla atarım uyutmak için oda bana 40 takla atar uyumamak için ve o kazanır 😭😭😭
Hanzade06 Asminmuko Ben de yaklaşık 2 aylıkken başladım.Başlarda yatağına koydugumda ağlıyordu eğer mızmızlanma gibi değilde ağlama gibi olurda kucağıma alıyodum ağlatarak alıştırmadım.Yavaş yavaş tam uykuya dalmadan yatağına bırakmaya başladım minik bir oyuncağı da yatağında mırıldana mirildana uykuya geçiyor kendi.Ben ilk zamanlar yanında duruyodum şimdi bırakıp çıkıyorum.Birde benim bebeğim doğduğundan beri yüz üstü yatıyor şu anda bile kafasını çok çevirip uykuya dalmadıysa bir 10 dakika huzursuz ve ağlıyorsa yine alıyorum yatağından zorlaniyorum illa uyuyacak diye.Anlatabildim mi bilmiyorum.Sabir sakinlik bir de bebeğin uyku sinyallerini kaçırmamak lazım kısaca.
Gzmzmn izmirli123 bu arada bazen 2 saat uyumadığı da oluyor, ama sallamadığım için yorulmuyorum en azından ❤️ Gülüşüp oynaşıyoruz yatakta
Asminmuko AselLinaK kızım iki aylık sallamaktan nefret ediyorum ama sallamadan uyumuyor nasıl yapıcam bilmiyorum
nese-21 Asminmuko çünkü salamaya alıştırdınız hiç bişey için geç değil halen yeni düzen oluşturabilirsiniz ben hiç bir şekilde salamadım emzik verin sarılın yanına uzanın bi süre ve en önemlisi uyku düzeni hergün aynı saatlerde uyutmaya çalışın zaten bi zaman sonra ona alışıp saati geldi mi uyumak isteyecek sizin salamanıza gerek kalmayacak
Reyhanesm AselLinaK büyük kızım 3 yaşında ve çok uysal bir çocuk bebekliğinde de bana zorluk çıkarmıyordu kendisi yatağına girip kendi uyuyor. 1 aylık kızımıda sallıyorum ve uyku müziği ile uyutuyorum o gazlı olduğundan biraz huysuz zor uyuyor.
Umutkaan keremrvm uyumayan bebeği uyutmaya çalışmak yerine onu yoracak aktiviteler yapın. Hareketler uykusunu getirecek müzikler. Azıcık uykusu varken uyutmaya çalışınca azıcık dinleniyor sonra hemen enerji topluyorlar uyumuyo lar ama 5 10 dk dinlenince geçmeyecek kadr yorulunca hemen uykuya daılıyo bebekler
Crnglcn keremrvm gune baslama saatlerini ve uyku aralarini ayarlamaya calisin bebeginiz kac aylik bilmiyorum ama gune 7 7 bucuk gibi baslatmaya calisin sonra ayina gore gunduz uykularini yapmaya calisin ve gece uykusuna 8 gibi yatirmaya calisin gece gunduz ayrimina da varmis olacaktir.
Burcu52 13 aylık oğlum var eşim Biraz kilolu bazen oğlumu göbeğinde uyutuyor 🤣 ama çoğunlukla beşiğinde sallayarak uyutuyorum 💙
Anne80 AselLinaK ben yatagına bırakıyorum onu mutlu şekilde ama ee ee yaparak uyuyor 5 aylığız bi 15 gundur böyle yapmaya başladm daha önce telefondan pıspıs açıyordum o da destekmş o yüzden ağzmla ee ee yapıyorm
AyselGk Zor-anne biz de 16.aya girdik. Bu zamanlarda bir şeyler var ya. Gece belli saatler arasında 10 dk da bir kalkıyor. Sonra 2 saat uyuyor sonra yine 10 dk da bir kalkıyor. Memede dalıp koymazsam yatağa asla uyumuyor. Doktorumuz da memeyi uyku arkadası yapmış yavaş yavaş bırak dedi. Nasıl yapacağım bu yorgunlukla nasıl dayanacağım bilmiyorum. Ağlasa da sorun olmaz dedi ama herkes bangır bangır bağırıyor ağlatmayın diye. Kafam allak bullak. 😳