AselLinaK Kızlar bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz? Ben sallıyorum kendi uyusun diye uğraşıyorum bir kaç gündür var mı bu konu da tecrübesi olan anneler?
buselidunya AselLinaK ayağımda sallıyorum, beşiğinde sallıyorum nadiren yatağa koyup piş piş yapıyorum ruh haline göre 😬
Esra_2020 AselLinaK 4 aya kadar uyku saatlerini duzenleyiniz.4.ay ise yataga birakin yaninda bulunun aglayinca sevin telkin edin boyle daha mutlu bir bebek olycukson annecim.bende iyle.istedigin zaman istediğin yerde uyuyabileceksin gibi zaman icinde uyuyacaktir
Kubrafyd AselLinaK karnını doyurup beşiğine koyuyorum elini tutup esniyorum gözlerimi kapatıyorum o da benimle beraber uyuyor
busra_02 AselLinaK canım daha kendi uyuma alışkanlığı icin erken ama ben oğlumda otomatik beşik aldım orda kendi uyuyordu 6.ayından sonra kendi basına uyumadı şuan sadece ayakta sallayınca uyuyor 1yaşında
S-oy AselLinaK benim de bebeğim 3 ay 3 günlük ayakta sallamadım hiç ama genelde emerken uyuya kalıyor akşamları gündüzleri de pışpışlıyorum kucağımda geceleri bazen huzursuz olunca telefondan fön makinesi sesi açıyorum öyle daha rahat uyuyor kısacası oturmuş bir düzen yok bizde de hala 💁🏼♀️
Birqul AselLinaK aynı işlevi bende yapıyorum. 2 ay 23 günlük benim kızım. Önce ayağımda sallıyorum emzik tutuyorum hafif sakinleşince yüzünü kapatıyorum uyumuş oluyor. Denemeni tavsiye ederim.
Egemeninannesii busra_02 ben de otomatik sallanan beşik bakıyorum ne marka model aldığınız beşik memnun musunuz?
BusraBal Kubrafyd gerçekten bu kadar mı 🙈 biz resmen savaşıyoruz uykuya direniyor 1 hafta sonra 5 aylık olcak. Atak falan dedim ama sanki huy haline getirdi 🤦🏻♀️
13241324 Kubrafyd oha şuan mesajları okurken uyumayan bebegıme deneyeyim dedım hemen işe yaradı çok tesekkur ederım ❤️❤️❤️❤️❤️
-Livasmom- sutlukahve07 aynen benimki de oyle 2 aylık kızım da bazen de emmeden sadece kucakta pispis yapiuorum 5 dk koyuyorum yatagina uyumuş oluyor
Oysul sutlukahve07 merhaba memeden ayrınca uyanıyor mu peki? Biz de öyle uyuyoruz ama çoğu zaman yatağına koyar koymaz uyanıyor. O yüzden hep kucakta uyuyor şimdilik. 1 aylığız bu arada
izmirli123 11 buçuk aylığız ve ayakta sallıyorum en başından beri..çok uykusu gelse bile 7 saat ayakta da kalsa , ayakta sallamadan uyumuyor. Pış pış yapıyorum uyusun diye aksine benimki gülüyor😄
Skannesi izmirli123 benim kızımda öyle yatağına koyup pış pışlıyorum, bana gülüyo, oyuna çeviriyo durumu. 7ay 7 gnlük benim kızım. Sizinki kaç aylık?
Kuzy12_ izmirli123 bizde 10aylıgız ayakta sallanıyor bacaklarımda derman kalmadı artık nasıl vazgecer acaba 🤷♀️
Serapgms izmirli123 aynı durumdayız şuan, yok ne demediysek olmuyor ayağıma aldığım an gözünü de kapatsa illa ayağa gelecek 💆♀️😂
DoganurcaN Şu ayakta sallama aşamasına nasıl ve neden geçiyorsunuz kız anlamıyorum😂 bi kere akrabanın çocuğunu salladım topuklarıma ağrı girdi çok fena, bizimki bi aylık kucakta hafif yaylandımmı uyuyo yada memede yada beşikte, niye ayak anlamıyorumki🙄
AselLinaK DoganurcaN benim de ilk zamanlar meme de uyuyordu sonra o memede uyumalar zamanla yerini gaz sancılarına bıraktı öyle yaptık olmadı bı sürü şey denedim mecbur sallıyorum şimdi işte
mrstucii06 DoganurcaN bende öyleydim oh cok şükür insallah sallamicam diyodum sonradan o isler oyle olmuyomuş 😂
Aysenz AselLinaK 6+25 günlük kızım bazen kucagımda sallıyorum bazende beşiğine yatırıp ninni söylüyorum uyuyor 😊
1ciklaomer Aysenz Eslemsmom ya benim de oglum öyle suan ben de bebek arabasina alıştırdım 5 aylık sizin bebeginiz kaç aylik ve zor oldumu nekadar sürede alıştı
Balteknem AselLinaK canim dogdugundan beri sallamiyorum sadece biri geldiginde salliyorum oda cok cok nadir besiginde uyuyo buara gucagimda uyuyakaliyor cok hosuma gidiyo