OzgeOzkan yakamozzz hep karanliktayiz zaten ama uyanır uyanmaz çığlığı basıyor bu yöntemler sökmulüyor bizimkine 😣
yakamozzz OzgeOzkan gündüz kaç uyku uyuyo bebeğiniz gündüz uykuları düzenli deilse gece uyumasını beklemek imkansız olur
Sdatrk elifle deneyeceğim artık kesin kararlıyım ama birşey kafamı karıştırıyor saat 10.30 da uyudu ayağımdan hiç bırakmadan sallıyorum ona rağmen 3.uyanışı oldu destek varken bile uyanması tuhaf değil mi
elifle Sdatrk sallamak sandığınız kadar konforlu bişey değil onun için özellikle aylar geçtikçe daha da istemeyecek ,rahat değil uyanması normal.unutmayin onu biz öğretiyoruz.her bebek düz zeminde ve desteksiz bir şekilde uyumayı ister sadece geçiş yapmayı beceremedikleri için destek beklediler verdik,artık büyüdüler desteksiz de yapabilecegini biz öğreteceğiz.
yakamozzz Sdatrk sallamayla derin uykuya geçmez bebekler çünkü sadece sallandıklarından dolayı sersem olurlar en başından beri bi destekle uyutmalısınız sonra kademe kademe o desteği bırakmalısınız ilk başlarda zorlanırsınız ama başarırsınız tabi eğer inanırsanız
Sdatrk yakamozzz AA öylemi deneyeceğim teşekkür ederim inşallah başarabilirim dua edin bana nolur 🙏🏻🙃
OzgeOzkan yakamozzz duzenli canım Neden böyle yine de anlamadım. Gündüz iki uyku yapıyorum. Sabah uzun uyuduysa öğlenii kısa tutuyorum. Max 2 saat uzun olan. Kuralına göre yapmaya çalışıyorum herşeyi. Ama destekli uyuyor işte
Sdatrk elifle bu hafta cesaretimi toplayıp başlayacağım Allah izin verirse dua edin bana teşekkür ederim cvplarınız için 🥰
Sdatrk elifle izledim takip ediyorum gülce kuşun uyumasına hayranım maşallah Allah bizlerede nasip etsin 🥰
elifle Sdatrk hazır ve kararlı olunca başlayın deneyim olmazsa sallarim diye başlamayın , başarılar:)
Sdatrk yakamozzz direk sallanmayı kabul etmiyor zaten kucağımda mayışınca anca sallayabiliyorum iyice dalsın diye ama artık mayıştırıp yatağa koymayı denerim herhalde. Uyku kiti satın alıcam ona göre doğru yolu bulurum inşallah. Teşekkür ederim cvplarınız için 😇😍
Umayhilal Sdatrk 2 gün sonra 17 aylığız. Buradan bildiriyorum. Hala oturmuş bir uykusu yok. Bazı geceler 2 bazı geceler 4 kez kalktığı oluyor. Eğer bir sıkıntısı varsa (gaz,diş) o gece kabus oluyor. Sabaha kadar sıfır uyku. Bazı uzmanlar 3 yaşı işaret ediyor kesintisiz uyku için ama bakalım. Benim pek umudum yok.
Sdatrk Umayhilal tüm kaynaklarda 9. Ayda bebeklerin %90ı kesintisiz uyur yazıyor peki neden uyumuyor 😭 son çare uyku eğitimi birde onu deniycem yine olmazsa 3 sene Allah bize sabır versin
Sdatrk S_ezel bu geceden bahsedeyim gerisini siz düşünün artık. Saat 10.30 da gece uykusuna geçti 10 dk önce 5.kez uyandı önce emzirmeye aldım ağladı istemedi sonra ayağıma aldım salladım gene ağladı en son kuçağıma aldım hafif zıplayarak ve evde gezerek pış pış yaptım uyudu bütün gece bu döngü böyle gidiyor neyi kabul ederse onu yapıyorum 🥺
S_ezel Sdatrk Bütün yazışmaları okudum, aşağı yukarı benzer durumdayız, 14 aylık olacaz hep aynı,, tek sebebi alışkanlık ve tek çözüm ya 3 yaşına kadar sabretmek, ya da 20 aylıkken dişleri tamamladıktan sonra uyku eğitimi vermek
Keskeuyusam Sdatrk şu ayakta sallamayı bırak bence. Kaldır yatır yöntemini dene. Gerçekten çok zor biliyorum ama bir iki hafta hep aynı saatlerde aynı şeyleri tekrarlarsan bence faydasını göreceksin.