OzgeOzkan yakamozzz duzenli canım Neden böyle yine de anlamadım. Gündüz iki uyku yapıyorum. Sabah uzun uyuduysa öğlenii kısa tutuyorum. Max 2 saat uzun olan. Kuralına göre yapmaya çalışıyorum herşeyi. Ama destekli uyuyor işte
Myworldgirl Ykt35 benimkide 6 aylık 1 haftadır gece sürekli kalkıyo öyle 1 2 kere değil nedem olduğunu çözemedim bende sabahları yorgunluktan başım ağrıyor diş falanda çıkarmıyo emziği verince yatsa neyse ağlayıp duruyo
S_ezel Sdatrk Bütün yazışmaları okudum, aşağı yukarı benzer durumdayız, 14 aylık olacaz hep aynı,, tek sebebi alışkanlık ve tek çözüm ya 3 yaşına kadar sabretmek, ya da 20 aylıkken dişleri tamamladıktan sonra uyku eğitimi vermek
Sdatrk S_ezel şimdi versem sonuç alınamazmı sizce ve evet benimde kafamı karıştıran diş olayı var bazen ağrı kesicide veriyorum ama fayda etmiyor
Melinamm Sdatrk bence o yuzden uyaniyor seni istiyor kucak yada ayak istiyor. Su an seninle yasadigim durum ayni. Ama ben uyku egitimine basladim ve gunduzleri desteksiz 10 dakikada uyuyor yataginda. Fakat gece uykusuna gonderince ayni senin dedigin gibi aglamaktan uykusu kaciyor sonunda kucagima aliyorum oyle uyuyor. Ama bunuda halletmem lazim. Mesela ilk 2 gun desteksiz uyudu yataginda ve gece cok uyanmadi. Ama 2 gundur destekli uyuttugum icin geceleri 1 saatte bir uyaniyor
Sdatrk Melinamm başlamak istiyorum ama kıyamıyorum ağlatmaya yanlış bir şey yapıp boşuna oğlumu yormak istemiyorum dişimi ağrıyor başka bi sıkıntısınimı var anlamıyorum bazen ağrı kesici veriyorum yine fayda etmiyor. Siz nasıl başladınız eğitime
oldugrs1 Sdatrk bay bay damla etki etmedimi kaç aylık bide bebek bende vermek istiyorum 6 aylık artık çok yoruldum
S_ezel Sdatrk 1 yaş 8 aya kadar demişti doktorumuz o yüzden en uygun zaman, şimdi versen yine bozuluyor çünkü, yıpratır insanı, tabi çocuktan çocuğa diş dönemi farklılık da gösterebilir, eğer ağır geçirmiyorsa başlanabilir bence.
Melinamm Sdatrk bence basla. Pisman olmazsın. Bizim gecele çok kötü geçiyordu nerdeyse 2 aydır uykumuz yoktu. Ben en başından uyku eğitimine karşıydım öyle şeymi olur ya derdim. Sonunda büyücek uyucak derdim. Neyse biz artık güçsüzleştik yorgun halsiz bitkin olduk. Eşim ben uyumuyorduk gece kalkardı kızım süreklş ayak isterdi. Neyse sonunda ben çok araştırdım ve kafama koydum ayakta sallamayı bırakıcam yatağına alışacak ve orada uyuyacak. İlk gün sabahtan başladım yatağına bıraktım ve yanında durdum bir pelüş oyuncak koydum yanına bidr sevdiği battaniyesini müzik açtım ve tabii bi yandan da kendim pışpış eee yaptım.ağlamadı sadece 1 saat 15 dakika yatakta oynadı kalktı oturdu uzandı hiç dokunmadım zorlamadım. Sonunda kendisi uyudu şaşırdım dedim heralde ertesi gün daha kısa sürer gece de kolay uyudu bu arada. 2 ci gün felaketti çok zordu gece uykusuna giderken çok zorlandık çok ağladı sakinleştiremiyordım sesi kısılıyordu az kalsın kucağıma aldım uyudu. Neyse 3,4 gün de böyle zor geçti. Bugün biz artık dedikki kızımızı ağlatmayacağız. Bitti sadece akşam onunla nerdeyse 2 saat zaman geçirdik yatak odamıza geçtik son 1 saati ve yatakta sohbet ettik onunla bizi öptü sarıldı fln en son baktık uykusu geliyor eşim çıktı odadan ışığıda kapattık bide bir kutu vardı elinde onunla sürekli oynadığı için yoruldu ben onu almadım elinden yatağına koydum orda devam etti bu sefer hiç telefon fln müzk açmadım. Kendim ninni söyledim çok yavaş. Bi baktım 20 dakikada uyudu hiç ağlamadı 🙈 bugün bizim için çok gğzel bir gün oldu gerçekten hala da uyuyor. İnşallah diger günlerde böyle olur bakalım. Bu arada gündüzleri zaten yatağında uyuyordu eğitime başladığımdan beri. Gündğz kolay. Akşam zordu onuda bugün atlattık bakalım
Keskeuyusam Sdatrk şu ayakta sallamayı bırak bence. Kaldır yatır yöntemini dene. Gerçekten çok zor biliyorum ama bir iki hafta hep aynı saatlerde aynı şeyleri tekrarlarsan bence faydasını göreceksin.
Sdatrk Keskeuyusam bu hafta bi eğitmenin kitini satın alıcam o programa göre kendimde oğluma göre uyarlayarak haftaya başlayacağım inşallah sonuç alırım 🤲🏻
Sdatrk Melinamm ayyy çok güze Maşallah Allah nazarlardan korusun 🥰 darısı bizim başımıza inşallah 🙏🏻 🤲🏻
Pitpitbebe Sdatrk aynen benimki de yaa halbuki şimdiye kadar uyku problemimiz olmamıştı gece. 8. Ayda birşey oldu çocuğa
Sdatrk Pitpitbebe aynen gece geçte yatsa derin uykuya dalardı 4 5 saat deliksiz uyurdu 7 aylık oldu gecede 20 kere uyanmalar başladı. Umarım biran önce düzene girer tekrar
Melinamm Sdatrk inşallah yani ben yapabildisem herkes yapar. Çok sabırsız birisiyim ve çok duygusalım. Birazda panik stres var bende buna rağmen çocuğum alıştı. Bence deneyin
Sdatrk Deletedmom_12 4 aydır bende diştir dedim ama ne bitmez diş süreci varmış gerçi 6 dişimiz var şimdiden iki tanede çıkmak üzere 😍