Sdatrk maşallah 1 yaşında olduk değil 09 30 kalkış 07 30 bile sayılı gördüm o da bu ay.nazar değmesin.anlattiginiz program normal görünüyor o zaman geriye tek sorun kalıyor ,destekli uyku uyuduğu için destek bekliyor,uyku geçişlerini yapamıyor.bebeginiz ayaklanmadan kucakta mayisma sonrada yatak yaparak desteksiz uykuya geçin,eğitim diyemem ama bu alışkanlığı kendiniz ogtetebilirsiniz.