senceumrumdam1 merveyyoruuk dediğin gibi baktım baya anne memmun kalmış galiba yurt dışı bezi şimdi türkiyede falan dediğine göre sağol kuzum çok teşekkür ederim yardımın için 🥰
merveyyoruuk senceumrumdam1 Aynen kuzun yurt dışı bezi Almanya da ki arkadaşımda bunu kullanıyor sleppy’den memnun kalmasam kesin bunu kullanırdın rica ederim bebeğim 😊🤍
limonlukarpuzzz senceumrumdam1 doğadan serisi canim diger serisini hiç kullanmadim bilmiyorum ama dogadan serisinin islak mendili de bezide çok guzel
Mom079 senceumrumdam1 evy babyin külot bezi yokta ondan sordum. Dene mutlaka cnm memnun kalırsın. İnternetten satışı var yalnız. Eşim öyle alıyor
Damla_K senceumrumdam1 yorumlarını simdi gordum de Prima pisik yapmıs sende ya. Aktif mi kullanmıstın
senceumrumdam1 limonlukarpuzzz pişik falan yapmıyo demi? Bezin yapısı nasıl canım güzel mi ve taşma oluyor mu?
heyipekto senceumrumdam1 canım ne demek haattta su an Trendyol da indirimde kaç numara kullanıyorsun bilmiyorum ama aylık paketler 89.90’a düştü normalde 120-110
Fadimeemre senceumrumdam1 baby turko kullaniyorum bende memnunum hic tasma olmuyor erkek oldugu icin bezin on tarafi iyice sisiyor geceleri ozellikle ama hic sizdirmadi 2 ayi askindir kullaniyoruz molfix pure softta guzel
annelikhalii senceumrumdam1 dene canım mutlaka memnun kalırsın aralarda eşim sleppy almış bi paket bitene kadar mecbur kullandım ama o kadar kötüki çok kalın bez belliki hava almiyo vede bebek çiş kokuyodu