senceumrumdam1 kac aylıktı askım taşırma genelde bebek buyuyup cok doldurunca oluyor :) ben o dönemde herseyi denedim sadece Prima da buldum çözümü cidden 12 saat duruyodu ve sızdırmıyodu. Bi süre sonra o kadar para vermek koyunca primayı gece bezi olarak kullandım gunduz sleppy takıyordum. Kucuk olana Baby turco dogadan kullanıyorum sorun yaşamıyorum ama buyuyunce sızdırır