senceumrumdam1 limonlukarpuzzz pişik falan yapmıyo demi? Bezin yapısı nasıl canım güzel mi ve taşma oluyor mu?
limonlukarpuzzz senceumrumdam1 primanin aktif bebek gibi yapisi deneme pakeyleri var alip deneyebilirsiniz bizde pişik yapmadi. Taşma sizma yaşamadim hiç. Akşan 10 da bagliyorum sabah 9-10 gibi açiyorum elimi bastiriyorum kuru geliyor.
3children1mom senceumrumdam1 Canoo nasılsın göremiyorum ben seni 👋 Ben sleepy kullanıyorum lastik izi dışında bi sıkıntı yok ☺️
senceumrumdam1 3children1mom ah bebeğim iyiyim çok şükür burdayım işte geldim artık sen nasılsın canım benim 😘