HappyKids hamileyken hiç elim ayağım titrememisti bunda acikiyorum,ilk zamanlar çok şey yedim şimdi o kadar şey yemiyorum ama dur demem gereken şeyler var tabi.Sabah kahvaltisini sağlam yapıyorum,öğlen atıştırma,akşam aşırı yemiyorum.Paketlenmis gıdalardan uzak duruyorum bebeğime vermek istemiyecegim hicbirseyi vermiyorum yani yemiyorum