İçmediğim yemediğim kalmadı. Doğumda 12 kilo aldım, doğumdan sonra yemekten iki ayda 10 kilo. Yemek fayda etmedi, çaylar fayda etmedi. Rezene, ısırgan otu, çemen otu, hümana, gentagut damla.. Bilmem kaç litre su. Haddi hesabı yok. Verende alanda Allah. Yapacak hiç bir şey yok. Olmayınca olmuyor. Her öğünden sonra sağım da yaptım. Bir türlü çoğaltmadım. Prematüre bir bebeğim var zaten mamaya mecburdum. Ama çok denedim vermemek için iki ay çaba, ikinci ayın sonunda pes ettim. Tabi pes ederken, kaşık ile besleme, şırınga ilke besleme, eds ile besleme, kadeh ile besleme her yolu denedim. Son çare biberon .. Aventin biberonu meme reddi yaşatmadı bana çok şükür. Biraz emziriyorum ağlamaya başlayınca biberon veriyorum. Allah sağlık versin arkadaşlar gerisi laf. Kendimizi üzüyoruz üzdükçe olan sütte azalıyor. Bağzen kaderin önüne geçilmiyor.