AnneBebek1
benim oğlumda kusuyordu kuzum hemde aşırı derecede yeni yeni bıraktı kusmayı ben günde 7 sefer üst değiştiğimi hatırliyorum doktora falan götürdük dediler belki Miğfede reflü wardır genelde o bebeklerde kusma yapıyormuş ama çok şükür öyle birşe çıkmadı
doktor dedi çok yediyi için migdesi almıyor o almadığını kusuyor korkmayın dedi daha da götüremedik bizde ama şimdi çok şükür kusmuyor çok haklısın kuzum sürekli çevredekiler soruyor insanınn üzerine baskı yapıyor Buda insanı çok yoruyor malesf 🥺🥺 inşallah paşa bir an önce birazcıkta olsa kilo alır 🙏🙏❤️❤️ O hastalığı neysede bulunur inşallah cnm çok geçmiş olsun 🙏🙏