AnneBebek1 amin kuzum Allah razı olsun ❤️ Kuzum tabikide önce sağlıklı olmadı kilolu yada kilosuz olması birşeyi değiştirmiyor. Tabikide ama insan ister istemez üzülüyor
mesele bizi görenlerde obez olacaksınız diyorlar
hayır tabikide rahatsız olmam cnm 🥰 benim oğlum 37+3 de doğdu doğduğunda 3200 dü eve geldik 2900 kalmıştı etleri sallanıyordu zayıflıktan kucağıma almaya korkuyorum banyo yaptıramıyorum. Göğüs uçlrım yaraydı hiç sütüm yoktu o aç diye ağlıyordu bende onla birlikte oturup ağlıyordum bu nasıl büyüyecek diye direndim ve meme vermeye başladım sütümde geldi emzire emzire asla mama vermedim herkes mama wer çoçuk aç çok zayıf diyordular ama hiç mama vermedim ilk 6 aya kadar sadece anne sütü aldı hiç birşey tattırmıyordum ama su içse bile yarıyordu doktora götürdüm bi kaç kez kilosu için doktor korkma anne sütü alıyor yaa obez olmaz dedi diş dönemimde ve yürüdüğü zaman zayıflar dedi dahada götürmedim 6 aylık oldu
ben sabah kahvaltıyla başladım 1 yumurta sarısı yarım bal kaşığı pekmez 1 bal kaşığı labne peynir ve 3 cicibebe vermeye başladım öğlen arası bi küçük kase yoğurt içine tat olsun diye cicibebe koydum 3 4 saat sonra meyve püre yapıp verdim o aralarda tekrar anne sütü alıyor 8 aya kadar böyle geçti cnm 8 aydan sonra herşey yedirmeye başladım ben ne yesem onada veriyorum hangi yemek olursa olsun herşey yediriyorum çokta severek yiyo 😊😊 ama asla mama vermedim cnm şuan herşey yiyor 8 tane dişimiz war hala emmeye dewaö ediyor ama ne kdar emerse onun için o kadar iyi memeden kesmeyi düşünmüyorum 😊😊