Yarim_Kilo_Kiyma Biz kan ilacına başladığimızdan beri yani 4 aylık olduğundan beri 2 çay kasığı su içiyoruz çünkü doktorumuz tatlı olduğu için bebeği yakar ver dedi. Bugün elmayla başladık mesela bizimki ek gıda gobi değilde daha çok tadım gibi. 1 hafta elma vereceğiz pek sevmedi ama yapacak birşeyim yok. Sonrasında bal kabağı haşlayıp 1 çay kaşığı zeytinyaģı koymamı öyle vermemi söyledi sonra havuç ve patates, brokoli gibi devam edeceğim. Yani anlayacağınız meyve ve sebzelerin tadinı öğretiyoruz bir nevi, elmayı sevemedi ama yoğurdu çok seviyor mesela. Önce bir tatlı kaşığı vereceğim 2 3 gün sonra bir fincana çıkaracağım yavaş yavas biraz pütürlü olsun alıssın diye blendır önermedi mesela cam rendeyle yap dedi. 1 ay sonra tamamen başlayacağız corba suları, muhallebi, pütürlü mamalar gibi yani şuan 6. Ay ek gıdaya başladığında neler yapılıyorsa biz 5. Ayda yapıyoruz ve onlar 7. Ayda artık coğu gıdayı yerken biz 6. Ayda yiyeceğiz değişen birsey yok. Fakatt çok heyecan var, herşeyi vermek istiyorum🤦♀️😂 Birde suyuda günde iki kereye cıkardık birde birşeyler yedikten sonra veriyorum🙂