Dilemege normal doğum yaptım 40 çıkana kadar kabızlık çektim her gece agliyarak geçti oturamiyodum ve afedersiniz çamaşırim olduğu gibi kan oluyodu sonra kayınvalidem bana bı fitil söyledi kendisnidede aynı sorun vardı bende onun adını eczacıya sordum açıkçası doktora gitmeye korktum bana kullanabilirsin dedi hiç bir zararı yok emzirdiğim için sorun olur sandım ama hiç bişey olmaz dedi kullandım iki ay düzenli çok şükür geçti şişlik kanama yanma batma geçti şükür arada az zorlaninca bazen ağrıyo ama eskisi gibi değil böyle atlattim