benim boy da 1.70 kilom 45, Hayatta başaramadığım tek şey kilo almak. 🤦♀️ Doğuma 55kg girdim😅 hemşireler şok bi şekilde bana baktı. Her yıl hormon testi yaptırıyorum çok şükür sağlık sorunum yok, her gece yatmadan yemek yiyorum. Bana mısın demiyor vücut..Sorunumuz bence düzensiz uyku, yemek saati ve küçük porsiyon. Zorla yemek yiyip kendimizi zorlamadığımız sürece kilo alamayacağız. Çok ünlü bi doktor bana kusma sınırına gelene kadar yemelisin her öğün dedi. Ara öğünlere kuru meve, kuruyemiş, fıstık ezmesi gibi kalorisi bol şeyler eklemeliymişiz. Ben kanserli hastalara verilen mamalardan bile içtim, 2-3kg aldırıyor sonra fos. Yani kolay yoldan kilo alınmıyor, ama bunu sürekli kilo alanlar malesef hiçbir zaman anlamayıp sürekli dalga konusu yapacaklar. Halbuki kilo alamama problemi kilo verememe probleminden çok daha zordur.