Benimminikim ben doğumumdan beri ağırlıklı formül süt besliyordum bebeğimi son aylarda tamamen formül sütle besleniyor. Canım zehir değil elbette ama doğal değil tabi ki hiç birimiz istemeyiz ama sonuç bu oluyor. Bir sürü mama markası var her birinin içinde başka yağlar başka yağ çözücüler var. Araştırmak komşu tavsiyesiyle direk kilo yapıyor denen ilk mamayı vermemek gerekiyor ne yazık ki. Bu bir gerçek piyasadaki bütün mamalarda konala konza palm hurma yağı var bunlar gerçekten faydadan çok zararı olabilecek yağlar. Ama anne sütü alan bir bebeğin annesi nutella yediğinde de bebek bu yağa maruz kalıyor yani hayatımızdaki çoğu şey zaten sebzesi meyvesi bile faydadan çok zararlı olmaya başlamış olan bir dönemdeyiz ne yazık ki. Ben baby goat kullanıyorum içeriği içime çok siniyor bazen golden goatta kullandığım dönemler oluyor. Similacta diğerlerine göre biraz daha masum bir içeriğe sahip mesela. Ama doktorlar 2 yıl en az 500 ml anne sütü yada formül süt dedikleri için bende elimden geldiğince mamaya devam edicem açıkcası içinde o kadar mineral vitamin olan başka bir içecek yok ne yazık ki.