Benimminikim ben hiç emziremedim ve dogdugundan beri sadece mama kullandık 24 ayına kadar kullandım 12 ci ayımızdan son ra aptamil 4 numarayı cok severek içiyordu oğlum ama hem yemek hem mama kılo alımı hızlandıgı için doktorumuz kesmemizi soyledi suan 27 aylık üç aydır kullanamıyorum keşke devam edebilseydim ben faydasına ve bitamin degerlerine cok inandım cocugumun masallah bagısıklık sistemi onunla gıclendi