Benimminikim Ayy evet dün görmüştüm bende o hanımefendiye cevap yazacaktım unuttum. Kocası doktormuş da doktor eşi olarak söylüyomuş hem de zehirmiş mamalar!!!! Burada bebeğini mamayla besleyen, beslemek zorunda olan birçok annenin kalbini kırdığı yetmiyormuş gibi bilmiş bilmiş bir de doktor eşi üzerinden prim yapmış!!! O postu bulamadım bulsam anında şikayet edicem çünkü yazdığı aşşşırı derecede kalp kırıcı, incitici, düşüncesizce!