Fitifiti hanımefendi bebeğine mama veren herkes bakıyordur herhalde içeriğine anne sütü kadar sağlıklı olmadığını herkes biliyor bende her verdiğimde geçiririm mesela içimden sütüm olsaydı yavrum sütümü içseydi diye içeriğini bilerek mecburen veriyoruz onuda vermezsek içeriği sıkıntılı diye ne verelim var mı bi tavsiyeniz yeni doğmuş bi bebeğe mesela daha ek gıdaya geçmeyen bi bebeğe mama değil de ne verelim bebeğine mama veren bi insan olarak sizde bunu söylüyorsanız artık diyecek bişey yok ne diyelim hakareti tabiki de doğru bulmuyorum ama insan o kadar eleştirildikten sonra doluyor biliyomusunuz o yüzden o annenin sinirini de neden o gerizekalı lafını kullandığını da anlayamazsınız