Forumda böyle bir şey okudum hanımlar ikiz bebeklerim var ve 8.ayda sütüm kesildi formül süte başladım su an 18 aylığız hala kullanıyorum formül mamayı ama bunu okuyunca çok şaşırdım açıkçası ne yapmak gerek ek gıdaya başlayınca kesilmesi gerektiğini söylüyorlardı zehirmiş!!!