elifsezer_ Adeviyee Her adet dönemi ilk iki gün feci şekilde ağrı ve sanclarım oluyor.Doktorada gittim. Normal dedi ağrlar.
Sssby Okucam hepsini birazdan benim ağrım olmaz ama kızım çok fena bu konuda belki faydası olur ona da ve ayrıca kızımın midesi de bulanıyor adet olurken ona da iyi gelicek bişeyler var mı
Aybk_66 elifsezer_ canim bir bitkicayi var onu ictigimde kendime geliyorum ki arastirip bakabilirsin sarikantoronndye bi ot var birebir icmeni kesinlikle tavsiye ederim
PortakalKokulum elifsezer_ 28 yasındayım 13 yasımdan beri o sancıyı cekiyorum ben bi çare bulamadım bacım bulursan banada de yalvarırım dünde ben öyleydim
PortakalKokulum Aybk_66 sarıkantaron dimi onu mu diyosunuz, bi deniyim bidahaküne inşallah fayda eder, oldugum gün mü içmem gerek
Aybk_66 PortakalKokulum aynen agriniz oldugu gun yada agriniz olmasada icenbilirsiniz sorun olmaz annemde zorla icirmye clisirdi bende muz yada bademle gecerdi onlri bulamdim sarikantorunu ictim agrim hafifledi dyeblirim