NesLyy- elifsezer_ Valla bana sıcak şekerli süt iyi geliyor birtek deneyin isterseniz, birde ayaklarınızı sıcak tutunn geçmiş olsun valla ben hissettim ağrıyıı🥺
Prens_annesi21 elifsezer_ kekik çok iyi geliyor çay gibi yap suyun kaynasın içine at iç hem vücutta ki iltihap da atıyor
Taze1mom elifsezer_ çocukları bırakabikeceğin birisi yokmu annen kayonvaliden ya da eşin yanlız mısın 😓
elifsezer_ Taze1mom Anem kayn valdemler uzakta eşim işte.evet ben hep yalnızım canım😔.Birde böyle bir ağrıyla sancıyla iki çocukla uğraşmak gerçekten zor.
Maviyesil121212 elifsezer_ ay çok geçmiş olsun. Doğumdan önce acile gidip iğne yaptırarak buluyordum çözümü başka hiçbir şey etki etmiyordu bana :((
Prens_annesi21 elifsezer_ bnm adet sancılar inanılmaz derecede kötü Pazartesi kırkım bitti bittiği gibi adet oldum ilk defa sancı olmadı ha ilerleyen zamanlarda bilmiyorum Bn hep kekik suyu içerim çok iyi geliyor
Adeviyee elifsezer_ canım normalde de mi böyle ağrıyor eğer geçmiyorsa doktora git bi kist olabilir ya da başka bir şey muayene ol istersen
elifsezer_ Adeviyee Her adet dönemi ilk iki gün feci şekilde ağrı ve sanclarım oluyor.Doktorada gittim. Normal dedi ağrlar.
bir_pasa_annesi elifsezer_ apranax hap varsa 10dakkaya kesiyor agrıyı ama emziriyprsan içme birde sıcak su torbası varsa karnına koy rahatlarsın
aselrigel elifsezer_ Aynısefa, rezene çaylarını düzenli içersen zamanla ağrılar geçecek hatta hiç ağrımayabilir ama düzenli içmen lazım bu bir doğal tedavi yöntemi gibi düşün