elifsezer_ Kızlar adet sancısına ne iyi gelir?Ölüyorum sancından😥.4 tane ilaç içtim hiç bir fayda etmedi.Gerçekten feci halde bel kask ağrısı ve sancım var.Kıvranıyorum ağrıdan.
Cinarinannesi00 elifsezer_ Canım emzirmiyorsan acil de iğne attırmayı deneyebilirsin bekarken ben öyle baş ediyordum geçmiş olsun
Egelim elifsezer_ Sıcak su torbası denediniz mi? Ben regl döneminde dikloron iğne yaptırıyorum çoğu kez, imkanınız varsa iyi gelir.
Woody elifsezer_ yerlerde acıdan yuvarlanırken 3 ilaç sonrası içmiştim. Azalmıştı. Ondan sonra oldugum gün hep içmeye başladım. Çok rahat ediyorum
Egelim elifsezer_ Evet direkt koyuyorum ben ancak öyle hafifletiyor, ayak altında ben de işe yaramıyor, benim de çok ağrılı geçiyor çünkü.
Taze1mom elifsezer_ bir iğne yaptır, kardeşimde her ay ölüyor ağrısından acile gidip iğneyi alınca bir dahatlıyor
elifsezer_ Taze1mom Acelede gidememki canım iki çocukla.Evde bir şeyler deneyebilirim.Resmen kalbim sıkışıyor sancıdan yaa😔.
ikitostikannesi elifsezer_ canım su torbasını ayaklarına koy bide bir duş al rahatlarsın içebiliyorsan papatya çayı iç bunlar biraz olsun ağrıyı dindiriyor
elifsezer_ ikitostikannesi Duş alamam çocukları yalnz bırakamam.Papatya çayı içerim.Teşekkür ederm canım.
Taze1mom elifsezer_ çocukları bırakabikeceğin birisi yokmu annen kayonvaliden ya da eşin yanlız mısın 😓
nursocum elifsezer_ sıcak bi duş al sonra sıcak su torbası yap karnına koy. Bide sıcak suya 10 tane falan şeker at iç hemen kesiyor