elifsezer_ Ozlemtgrlll Sancım şidetli olduğu zaman banyo yapamadım çocukları yalnz bırakamadım.Ama keklik papatya içtim.Sıcak su torbası karnma koydum.Ağrıyı hafifletti.Allah razı olsun hepinizden canım🤲🏻💕.