MinikOsman eda_16 halk ekmekte satılanı alın en temiz içeriklisi o. Tereyağıyla yapılıyor. Benim bebeğimin süt alerjisi olduğu için vermedim hiç ama arada kendim alıp yiyordum önceden 😊
patilianne Rezoo gördüğüm en mantıklı yorum bırakın şekeri gluten bile vermem bebeğime artık elimizin altında telefon var biraz araştırmak bu kadar zor değil çocugun sağlığından çok kilosuna takılıyor bütün anneler yaZık
ant331 eda_16 ben cicibebe değilde. E bebekte Hamm var keçiboynuzu özlü ondan verdim. İlk evrelerde meyveler ile ezip öyle verdim. Elma, armut, şeftali, muz gibi meyvelerle. Şimdi büyüdük bazen oyalansin diye eline veriyorum evin içinde gezerek yiyor.
Alyaberenim eda_16 4.5 aylikti verdim şimdi 10 ay 10 gunluk hergun veriyorum cok şukur hic bi sıkintı yaşamadik
Fulyaalinmina Rezoo şeker hastalığı şeker yemekle alakalı değil maalesef 🥰 bilginiz olsun yediği cici bebe ye bağlamayın sevgiler.
Klbaz eda_16 ben de aynıdırumdaydım verdim cici bebe zaten çalışıyorum öğretmenim her zaman evde yapamıyicam hangi yediğimiz doğal ki zaten ha bebek için dikkat ediyorum ama linçlemesinler beni şimdi aç kalmasından iyidir bence
Rezoo Dilos01 destekli de oturabilir sıkıntı yok dik durması önemli. Katı şeyler için dişinin olmasına gerek yok damakları çok güçlü. İki parmağının arasına alıp sıktığında ezilebilecek kıvamda olması yeterli. Boğazına kaçma riski elbette var biz yetişkinlerde de olabilecek bir durum. Size önerebileceğim sayfalar var @blwbeslenme @blwbebekliderliğindebeslenme buralarda daha detaylı bilgiye sahip olabilirsiniz bir de kitap var ondan da faydalanabilirsiniz.
Dilos01 Rezoo aslında dokunduğum zaman gerçekten aşırı güçlü disi olmadığı halde parmağımı acitabiliyor ogurme refleksleri de var zaten dediginiz gibi bogaza kaçamaz diye düşünüyorum çok büyük lokma vermiyorum zaten yitabilecegi kadar veriyorum teşekkür ederim mutlaka bakicam bu sayfalara 🙃
Fulyaalinmina Rezoo insülin hormonunun vücutta yetersiz olması ile alakalı. Kendim biliyorum küçükken de Pek yemezmisim şimdide şeker kullanmıyorum ailemde şeker geçmişi var bende de şeker var. Yani şeker yemekle şeker hastası yüksek şeker olmuyor
Fulyaalinmina Rezoo o yüzden şeker yedi şekeri ondan yüksek şeker hastası oldu diye bişey yok. Mesela unlu gıdalar pilav patates en çok şekeri yükselten şeyler. Şeker sadece zararlı olduğu için verilmesin diyor herkes
ilkgozagrimm patilianne senin gibi cahillerle muhattap olup seviyene inmem köpekde sensin sanane ben cocuguma ne verirsem veririm bu seni ırgalamaz sen benim anneligimi sorgulayamazsın o kıt aklınla kıt aklını kendine sakla interneti ac sen oku burda gezecegine
patilianne ilkgozagrimm konuşmalarından belli ki eğitim seviyen çok düşük benim neler okuduğumu ek gıda sürecinde yaptığım araştırmaları sen tahmin bile edemezsin ayrıca babam çocuk doktorudur keşke biraz benim seviyem de olabilsen ayrıca sana köpekte demedim zira köpekleri çok severim 😊çocuğuna da istediğini ver ama başkalarına akıl verme çünkü senin ki sana bile zor yetiyor
Mervearassss anayim-ben-ana Hayır kilo alsın diye değiş kimse meraklı değil çocuğuna cici bebe vermeye napayım çocuk aç mı kalsın bütün gün ağzına lokma koymuyor!!!!
AlpAnnesi94 eda_16 cici bebe değil kendiniz yapıp yedirin çok zor değil bisküvi yapmak. Açıkçası günümüzde sağlıklı godalarda bile birçok gdo hormon varken hazır gıdalar daha bebekken verilmemesinden yanayım
Cns_28 eda_16 valla içeriği yüzünden ben bile şuan da cicibebe tüketmiyorum. Katkılı ürünler yerine siz daha sağlıklı alternatifler yapabilirsiniz
Ylcmelis ilkgozagrimm bende anlayamıyorum yani bizide annemiz onla büyütmüş ilk defa byle cici bebe zararlı vs vs diyenlerle karşılaşıyorum
Annekeki Ylcmelis annelerimizin zamaninda yokluk vardi. Ben de bu gecmisle kiyasi anlamiyorum yeni nesil annelerin daha bilinçli olmasi gerekiyo. Annelerimiz cigneyip agzimiza tikiyomus onu da yapiyo musunuz mesela onlarin her yaptigi dogru degil ki🤷🏻♀️ Kendiniz yapabilirsiniz ya da icerigi temiz olana yonelebilirsiniz. Arastirsaniz zaten kendiniz kiyamazsiniz