Benim yeğenim cici bebeyi çok yedi. Şimdi 12 yaşında şekeri üst sınırda. Yazık bebeklerinize bunu yapmayın. Evet pratik evet yiyorlar.. Ama her ne kadar temiz giydirmek görevimizse temiz beslemek de en öncelikli görevimiz. Ek gıdaya yeni geçmişsiniz besinlerin tadını yeni yeni öğreniyor. Elbette öğürecek elbette kusacak. Bu geçici bir süreç. Beslenme işini bebeğinize bırakın derim bu BLW yöntemini deneyebilirsiniz. Bebeklerin blw ile daha çok kilo aldığını biliyorum. Ayrıca kilo konusuna pek takılmayın. Sadece kilo gelişimi konusunda çok önemli bir yerde değil. Bütünsel bakmakta fayda var. İnstağramda @izmirçocukdoktoru nu takip etmenizi gönderilerini biraz incelemenizi de öneririm. Ayrıca bebeğinizin alerjik bir durumu yoksa çok çok şanslısınız ki sizin için çok fazla alternatif var. İnstagram bebekler için tariflerle yıkılıyor. Bir de bizim gibi çoklu besin alerjik bebek annelerini düşünün. Birkaç şey dışında ne bebek ne de biz yiyemiyoruz. Tekrar yazıyorum ama hazır paketli ürün yedirerek bebeğinize kötülük yapmayın 🌸