eda_16 kızım 18 aylık sayılır ve ek gıdaya başladığımız dönemde yani 7 8 aylarda ve 10 11 12.aylarda inanılmaz iştahsızdı o kadar çok uğraştım ki size anlatamam ama bir kere bile cicibebe vermedim kendim yaptığım bebe bisküvisinden verdim sadece o da 10 ayliktan sonra haftada 2 kez falandır herhalde 3 4 bisküvi.