SinemB sabah çok açsa 160-200 arası içiyor. Uyku öncesi 100-120 filan içiyor. 60-80 filan az geldi bana. Doktorumuz en aç olduğu anda vermen lazım demişti. Sabah aç uyanıyor, haliyle içiyor 160-200 arası.
İlk ay formül mama da verdim ama çok fazla geldi sanırım, ek gıda çok çok az yemeye başladı o zaman. Bu ay sadece infatrini + ek gıda ilerledik. 17 günde 500-600 gram aldı.
Muhallebi içine katmıyorum ben. 13 aylık olduğu için inek sütü kullanıyorum artık o tarz tarifler için