Seza sadece kilo almak değil ki amaç kilo almak tek amaç olsa yine sadece mama olmaz siz beni anlamıyorsunuz anne sütü yoksa FORMÜL MAMA BAğışlıklık büyüme vs desteklemek için şart sizin eşinizin doktorluğunu belirte belirte yazmışsınız sanırım eşiniz çocuk beslenmesi üzerine doktora yaptı tezler yazdı mamanın zehir olduğuna kanaat getirdi nedense hiç bir doktor bu zehiri verme demiyor süt yoksa MAMA SÜT YOKSA MAMAAAAA 2 yaşına kadar en az 1 yaşına kadar MAMA MAMA MAMA siz zehirlemeyin çocuğunuzu aman