YelizDeniz yemeyen çocuğu yaşayan bilir.
biz de gittik doktora tekrar.nizimki dene olursa ver dedi.artık olay yeterki kilo aldın a döndü.
11,5 aylık kızım.doktorumuz 12 aylık sayıyorum dedi.süt ver dedi.ballı süt yap dedi.bisküvi bandır ver dedi.salata suyu,çubuk kraker,poğaça ,sisin yemeklerinizden ver dedi.baharat kullan dedi.yani yok artık denecek her şeyi söyledi.
hala aynıyız.canı istetecek de açacak ağzını,2 kaşık yiyecek.ya da kendi yiyecek o da 2-3 parça atıyor ağzına.
biizn sorunumuz kaşık.en güzel çorbayı,yemeği de yapsam ağzını açmayınca basıl besleyeceğim.elin kokum bağlı kaldım.
diyetisyenin dediklerini ya da doktorunun dedikleri farklı bir şey olursa paylaşırsan sevinirim 🙏