Sorun oluyormu bilemem ama bebekler kendi canlarının istediğine göre davranıyor onu biliyorum benim kızım çok erken oturdu 5.5 aylıktı desteksiz oturuyordu 5 10 dk 6. Aydan sonra direk desteksiz oturdu. Doktora gittiğimizdede yekiniyordu oturmak için 5. Ay kontrolünde doktorum oturtabilirsin dedi ama velakin hala dönmüyor 7 aylık olduk dönesi yok uğraşıyoruz yok galiba emeklemede olmucak çünkü şimdiden koltuk kenarında dikeliyor emeklemeye çabası yok ama yüzüstü koyunca çığlık kıyamet otururken poposunu ittiree ittire gitmeye başladı az az şimdide değişikler yani bence doktor sorun etmiyosa sende etme