Safiyenur_28 Yusufbebekk canım bende 20 günlüğüz. Sezeryan olmuştum ilk günden gelmişti sütüm çok şükür ben 5 dk da üzerimi değiştirmek mecburiyetinde kalıyordum ama bu son haftadır geliyor ama benim çamaşırlarımı ıslatmıyor südyenimi ıslatıyor bende sporcu atleti yarım olanlar varya bilirmisin onlardan giymeye başladım hiç ıslaklık hissetmiyorum
Snfk Eminemuhammedmirac21 yapabilirse sağsın tabii. Ben becerememiştim elimle çok sertleşiyordu göğüslerim. Mecbur pompa kullanmıştım. Pompa yüzünden tazyik oluştu göğsümde. Ama bi süre sonra geçiyor oda.
Duygusm Yusufbebekk 3-4 aydan sonra normale dönecek, siz emzirmeye devam edin. Ben sütü akıtmayan göğüs kalkanı kullanırdım yine de üstüm başım ve yatak süt olurdu, hatta ben böyle nasıl işe gideceğim derdim ama azaldı ve akmalar bitti.
Safiyenur_28 Eminemuhammedmirac21 ön sütün faydası yokmu peki bende 20 günlüğüz de merak ettim misal sağsam daha artarmı sütüm
Eminemuhammedmirac21 Safiyenur_28 her şeyin azı karar çoğu zarar. Ön süt fazla olunca bebek sadece ön süt ile beslenir o da çok yağlı olmadığı için doyurucu da olmaz kilo da pek yapmaz. Sütünüz bebeğiniz için yeterli ise sağmayın sağacaksanız da elle sağın onun videoları filan var. Pompa hiperlaktasyona sebep olur
Prensesannesii34_ Yusufbebekk önden sağ buzluğa at şimdiki aklım olsaydı hep sağardım . 4. Aydan sonra terbiye oluyor
Hibou Goktug1308 Ay ayyynen eşim dalga geçerdi günlük süt banyosu yapıyoruz diye 🤪 Kızım 9 aylık uzun süre emmediğinde hala sızar birini emzirince diğeri akar 🤦♀️
Mrymalya Emzirirken de diğer göğsündeki sütü toplamak için mochi göğüs pompasını kullanabilirsin hem dolaba koyarsın sonra lazım olur
Safiyenur_28 Eminemuhammedmirac21 bizim kilomuz güzel doktorumuzda bügün söyledi sağmama gerek yok ozm 😊
Tugcealp Yusufbebekk canım başlarda öyle oluyor ben çok mastit oldum bu yüzden iki bebek emzirir kadar süt geliyor geçer zamanla bebeğin emdiği kadar gelmeye başlar
Prensesannesii34_ Eminemuhammedmirac21 yetiyor ama elimde olsa sağdıklarımı da içirirdim yemeklerine koyardım
Cheerfulmom Yusufbebekk 4 aylık olacak bebeğim hala öyle gece bile uykumdan uyanıp sağmak zorunda kalıyorum 🤷🏼♀️ Mochi kullanabilirsin hem sütünü toplar gün içinde yada göğüs pedi kullanıcaksın e bebeğin pedleri kalın oluyor başka çare yok. Çok sitem etme şükret Allah aratmasın diyelim 🙏🏻
Caglarass Yusufbebekk Kendi yattığım tarafa havlu koyardım bende. Çocuğu almak için koltuğa, beşiğe eğilince bile yerlere akardı. Yan bile yatamazdim ağrısından. Ama bebiş büyüdükçe ihtiyaca göre süt üretiliyo. Az sabret canım geçecek 😄
sedasnglr93 Yusufbebekk hemen lansinoh gögüs pedi almalısın ben kullanıyorum asla kıyafetime geçirmiyor efsane
Rules Yusufbebekk canım bende aynı durumdaydım göğüs kalkanı hayat kurtarıcı gece gündüz taktım hep eğer uzun saatler kalmadıysa onuda biriktirdim buzlupa attım çok işime yaradı