Yusufbebekk endişelenmeyin. İlk zamanlar hepimiz böyleydik. Banyo yaparken bile şaeıl şarıl akardı, boşa ziyan oluyor diye düşünürdüm. Bebeğinizin çekişi kuvvetlendikçe bir süre sonra bunları yaşamayacaksınız. Kullandığınız göğüs pedi inceyse ondan taşıyordur. Daha kalın ped alırsanız daha rahat edersiniz. Bir de bebeğiniz birini emerken diğerine mochi kullanın. Bir sürü depo sütünüz olur.