Merhabalar 16 günlük anneyim.sezeryan oldum 4.gün az az gelmeye başladı sütüm hep emzirdim ve arttı. Ve şu an aşırı geliyor tişört giyiyorum önü bir anda sırılsıklam oluyor göğsüme peçete koydum olmadı bez koydum olmadı .gece uyanıyorum bakıyorum sırılsıklam olmuşum çarşaf bile ıslanmış hatta.Bebeğin ağız mendilini 4 e katlayıp koydum ancak işe yaradı.dün de sağdım sütümü 3 kez şimdi gelmedi o kadar yani ıslanmadım ama çözümü yok mu bunun ne yapacağım hele ki emzirilen Bebek birini emdi mi diğerinden hemen süt gelmeye başlıyor .göğüs pedleri ince ise işe yaramaz bende .iç çamaşırlarım da olmuyor hepsi dar geliyor .yarım atlet giyiyorum.