Hld61 aynen öylee. Biz 2 günde 1 gidiyorduk. Hem süt götürüyorduk, bez vs hem de fotoğraf çektiriyorduk. Hemşirelerde bi afralar tafralar. Fotoğraf çekmeyle uğraşıyorlar ya. En son kavgada onu da söyledik valla. Siz bizi görmek istemiyorsunuz ya, biz hiç sizi görmek istemiyoruz diye. Sonra hemşireler bi toparlanmıştı. Yani böyle mi davranmak gerekiyor anlamıyorum ki..Benim zaten canlarım içerde bi de insanların suratlarını çekiyordum. Off çok kötü günlerdi yaa..