Merimexx bize de3 saatte 1 diyorlardı da kanguruya gidince oğlum uyuyordu onu bekliyorduk. Beslenme saati ne zaman dedik, o ne zaman uyanırsa dedi. Ordan anladık biz. Siz şanslısınız aman maşallah🧿 haftada 200 gram çok çok iyi. Bizim de öyle olsaydı çok daha erken taburcu olurduk. Biz maalesef doktor diyebileceğimiz birine denk gelmedik. Kavga dövüş aldık çocuklarımızı