Merimexx özeldi canım. Devlet olsa böyle olmazdı zaten. Daha erken taburcu olurdu. Şuanda çam sakuranın prematüre polikliniğine götürüyorum aylık kontrole. Doktorumuz yenidoğan yoğun bakım doktoru. Adam kilosuna vs baktı ilk taburcu olduklarında. Hiiç bakmamışlar çocuklara, kilolar vs en alt sınırında altında demişti. 8,5 haftanın sonunda 2 kg nasıl olur dedi doktor. Ne diyim, Allahından bulsunlar