Annecikga kilo vermek için illaki çaylara ihtiyaç yok kolaylaştırsada gene verirsiniz bebeğiniz emiyor şükür öyle düşünün riske atmayın gene de ben kendi kafamdanda yapıyorum tariflerede bakıyorum keke bende başlicam muffin yapıcam pankek yapıyorum köfte yapıyorum tavuk eti vs veriyorum hep kendisinin yemesinede teşfik ediyorum ellerimlede yediriyorum genelde tam blw olmasada yaptığım oplum yerken bende ellerimle veriyorum çünkü yiyemiyor daha tam yabi tanıyor gıdaları bende kaşık kullanmadan elimle veriyorum çorbasını vs kaşıkla veriyorum tabi