Annecikga kiraz sapı ödem atmak içinmiş ben 78.50 de takılı kalmıştım sonra kiraz sapını aldım aldığım gün 2 kere içtim ertesi gün 74.50 gördüm tartıda tüm ödemlerim gitmiş yani şuan halen devam ediyorum içmeye ama bu sefer de 74.50 de takılı kaldım vücut alıştı sanırım biraz ara verip tekrar başlıcam