Piko78
Evet evet en dik hali bile hafif yatar gibi ama joienin brisk lx modeline bakmıştım ben o bundan çok daha yatar şekildeydi dik hali zaten o konuda genelde şikayet vardı hep. Sonra bunu aldık 🤭 Travel sattık bunu öyle aldık iyi mi ettik kötü mü ettik bilmiyorum 😁 benim kızımda 7ay 26 günlük oldu bugün bindi ilk defa dışarıda çok durmadık zaten öyle öne gelme gibi Bi şey yapmadı ama sonraları yapar mı onu bilmiyorum işte. Kemer kısmına yatarken dikkat etmedim o kadar ama ilk baş bize Bi kısa geldi otururken sonra bel kısmına gelen yerde arkada kemerin geçtiği yer var oradan çıkarıp takınca uzadı kemer. Ortadan gelen kısmı sonuna kadar getirdik aslında ama belki orası biraz kısa olabilir.