Aysun16 kraft kullanmadım ne desem yalan olur fakat küçüklüğü, hafifliği, tek elle kapanması çok iyi. Taşlıklarda, kumlarda bile sürdüm teker boyutuna göre manevraları gayet iyi. Zaten hamilton inglesina markasının yan kuruluşu imiş. 1500’e almıştık e bebekten. Hamileyken yaptığım en iyi yatırım oldu😅