tosuncukannesi
Merhaba🌼 ben şuanlık memnunum bir sıkıntı yaşamadım. Kendim tek başıma apartmandan indir çıkar vs yapmadım ama açıp kapatması zor değil öyle. Bagajda az yer kaplıyor. Yolda sürüşü falan çok güzel. İlk zaman travele göre alçak geldi bize ama alıştık onada. Bana sadece ön bar kısmı alçak geldi sarkar mı ileride falan diye bununla ilgili buradada sordum hatta ama biz şuana kadar Bi sıkıntı yaşamadık. Kızım 9 aylık Otururken yaslanıyor öne doğru gelme falan yapmıyor tabi ileride yapar mı onu bilemiyorum. Oturma kısmı tamamen dimdik değil ama sanırım kabin boylarda genelde böyle. Ön barda genelde bu yüksekliklerde oluyor galiba. Mesela joienin kabin boyuda güzeldi ama oturma kısmı bundan daha yatar gibiydi herkes ondan şikayet etmiş zaten ama bu onun kadar değil daha iyi. Deneyip bakarsınız sizde. Şuanlık aklıma gelen bunlar. He birde tentesi çok aşağı kadar inmiyor. Bunun bir üst modeli x1 onun biraz daha uzun tentesi. Bi sorun yaşadın mı derseniz şuana kadar yaşamadım öyle. Müslin örtü kullanıyorum birde araba için örtü aldım onu kullanacağım güneş rüzgar vs için. Baya uzun yazdım galiba 🤭