Adakus000 151120 kehribarı taktıktan ne kadar süre sonra etkisini gösterdi acaba? Bende 2 gün önce taktım
Adakus000 Mom042 canım benimki sıçramıyor ama 2 aydır uyurken sürekli ağlayıp uyanmaları var defalarca. O yüzden çok kaliteli bi uyku uyuduğunu söyleyemiyorum. Herkeste farklı farklı seyrediyor bu uyku süreci sanırım.
biregesevdasi fnursahincan muzun orta kısmından tabağa koyup çatalla güzelce eziyorum içinde hiç pütür kalmıyor çay kaşığıylada yediriyorum bide güzel yiyorki şap şap ☺️☺️☺️
biregesevdasi fnursahincan zaten muzun bir zararı yokmuş 4 aydan sonra verilebiliyormuş bende bi zararını görmedim ☺️☺️❤️
tlynlll birminikdev ilk neyle başladınız? Şimdiye kadar neler verdiniz ben sadece elma ve muz tattırdım sebze nasıl yapsam bilmiyorum
birminikdev tlynlll yogurtla başladım elma armut verdim muz bşraz bekliyorum açıkçası kabızlık sorunu olabilir diye Sebze verirken de mutlaka zeytinyağı ekleyeceğim
tlynlll birminikdev anladım bende eklemeyi düşünüyorum zeytinyağı yoğurtta keçi yoğurdu yapıcam becerebilirsem 😂
Tugbakivanc Mom042 benim bebeğim daha kucukken öyleydi 2 aylık 3 aylık gibiyken araştırmıştım modern kundak yapmak bunun için iyiymiş ben de battaniye ile kollarının altına doğru sıkıştırıyordm şimdi geçti.
Minnossareannesi Mom042 bebek kameramız var ondan izliyorum yanında değilken sıçrasa da kundak yapıyorum hala ben uyandırmıyor kendini