Mom042 bence fazla arastirmak cok iyi bisey degil. Ozmn insan herseyi takinti haline getiriyor. Ani seslerden uykuda sicramasi normal zaten 4. Aydan sonra yavas yavas geciyor. Bizimde hala bir ses oldugunda sicriyor. Veya ellerini sarmamissam uykuya dalarken zorlanirken sicriyor. Birde ben intte bebek tam doymamissa da sicrarmis diye okumustum. Oyuzden hemen nobet diye dusunmeyin. İzin veriyorsa dalarken kollarini sarin. İzin vermiyosa daldiktan sonra sarin