Postu saskinlikla okudum😱 Ne bu acele? 180 gun dolmadan ek gidaya baslamamak gerekiyor. Ancak 5. Ayi dolduktan sonra bir sorun varsa tadimlara baslanir. (Az kilo alma, sut veya formul mamayi reddetme gibi) Nasil doktorlara gidiyorsunuz da 4 aylik ek gidaya geciriyor?
Dunya saglik orgutunden kendi saglik bakanligimiza kadar ilk 6 ay anne sutu, yoklugunda formul mama diye bas bas bagiriyorlar!
Yazik sindirim sistemlerine… Benim cocuk doktorum 4 aylik bebegi ek gidaya geci dese durduk yere, gider sikayet falan ederdim sanirim.