anne-11 Dilges amin inşallah suan biberonla arada deniyoruz emme refleksini kontrol ediyoruz dedi korona oldugu ıcın yanına almıyorlar zaten emebılır duruma gelınce herseyı tamamsa taburcu edıyoruz dedı sabırla beklıyoruz bakalım
bsrksc ATC merhaba. Kaç kg doğdu bebeğiniz. Benimde 35+3 te doğdu 2350den 2200 e düşmüş. 7 gündür kuvözde
Prens3456 anne-11 merhabalar benim oğlumun da rop muayenesi oldu fakat bir şey demediler 2 hafta sonra kontrl demiş doktor çocuk doktoru şu an için bir sorun yok bu iyi bir şey dedi
anne-11 Prens3456 kacıncı haftada dogum yaptınız genelde 30un altındaki haftalar riskli oluyormus baya
anne-11 Prens3456 bir sorun yok dediyse cok şükür tabı ama takıp cok onemlı dediler dıkkate almak lazım
anne-11 Prens3456 evet tedırgın korku kafamızda deli sorular oluyor ama tedbirde elden bırakmamak lazım
Merimexx anne-11 2300 olmuş şuan herşey yolunda inşallah hep böyle gider ya. Sizin nasill ne kadarlık olmuş pazartesi yada salı rop muayenesi olacak yanlış anlamadiysam
anne-11 Merimexx 2275 gr olmuşuz süt götürmeye devam pazartesi çıkış için yavas yavas konusmaya baslayacagız dedi
anne-11 Merimexx deltaya gelen emre doktorun Kağıthane muayene yeri var aradım 500 tl imiş muayenesi aklında olsun senınde.
Merimexx anne-11 delta da muayene 350 imiş doktor öyle söyledi sonrasında gitmemiz gerekirse muhtemelen Zeynep Kamil e goturucez inşallah gerek kalmaz bakalım
anne-11 Merimexx amin inşallah çıkaralım artık sabrediyorum ama cok bunaldım artık ben cok kendımı boslukta hıssedıyorum hayırlısıyla alalım bebişlerimizi artık insallah gerek kalmaz tabı ama devamlı kontrol altında olucaklarmıs 4 yasına kadar galıba