anne-11 var canım bende erken doğum yaptım 34+5 günlükken suyum bitmişti ve açılma vardı normal doğuma alındım bebeğim 9 gün küvezde kaldı solunum sıkıntısı ilk 3 gün varmış daha sonra hastaneye süt götürmeye götürdüğümde bebeğin eğer emme biliyorsa taburcu edecez çok şükür emdi ve bir gece hastanede birlikte kaldık uyum için sonra taburcu olduk.Darısı başına canım 🙏