Merimexx benimde erken olunca cok uzulup aglamustım sureklı ama sımdı dusununce ıyı kı dıyorum erkenden farkedılmıs kı mudahale etmişler yoksa bebegın hayatı rısklı oluyormus allah hayırlısını versın herseyın o yuzden ınsallah ablanınkıde iyileşir toparlanır bebegınızde ınsallah 💙🤲😢🙏