anne-11 Merimexx amin inşallah çıkaralım artık sabrediyorum ama cok bunaldım artık ben cok kendımı boslukta hıssedıyorum hayırlısıyla alalım bebişlerimizi artık insallah gerek kalmaz tabı ama devamlı kontrol altında olucaklarmıs 4 yasına kadar galıba
Merimexx anne-11 ben öyle bilmiyordum sorun çıkmazsa 6.ayinda tekrar gidiyo sonra 1 yaşında normak göz muayenesi yeterli oluyo diye biliyorum tabi sıkıntı çıkmazsa. Neyse zaten doğrusunu ogrenicez artık taburcu olurken :)
Merimexx anne-11 hayırlısıyla çıkacaklar inşallah pazartesi yada salı rop muayenesi olacak muayeneden sonra cikicak inşallah bakalım farketmez hangi gün olduğu artık sabırla bekliyorum :/
anne-11 Merimexx bende cok cok sabırsızlıkla beklıyorum artık alalım cocuklarımız gıdelım saglıkla dıyorum
anne-11 Merimexx evet gene Allaha binlerce kez sukur buyuk bir saglık problemımız yok ınsallah ta hep böyle saglıklı olur cocuklarımız allah kuvez yoluna dusurmesın daha 🤲🙏
bus1 anne-11 bende 39+5te doğum yapmıştım ama 16gun kuvozde yatmıştı bebeğim. Sağ salim kavuşursunuz inşallah
Merimexx anne-11 pazar yada pzt rop muayenesi olacak sonra da çıkar dedi iste salı mi olur çarşamba mi bilmiyorum size dedimi
anne-11 Merimexx ptesi duruma bakalım bu hafta için çıkışa yaklastık artık dedı salı carsamba olur gibi ınşallah